Vintagekurs på StempelScrap messa Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper - september 30, 2012 Dette har jeg laget på kurset i dag :) Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Cathrine30. september 2012 kl. 22:02Nok en gang, nydelig... <3De siste kortene er kjempe fine og nyelige... :o) Flink du er og produktiv... :o)KlemSvarSlettSvarVeronique30. september 2012 kl. 22:30Tusen takk, Cathrine :)KlemSlettSvarSvarSvarMay Grethe30. september 2012 kl. 22:06Så heldig du er som har fått delta på kurs og vært på messe. Resultatet var veldig fint, lekkert vintage-kort du har laget KlemSvarSlettSvarVeronique30. september 2012 kl. 22:30Tusen takk May Grethe :)KlemSlettSvarSvarSvarLegg til kommentarLast inn mer ... Legg inn en kommentar Thanks for all your comments.Hugs, Veronique
Nok en gang, nydelig... <3
SvarSlettDe siste kortene er kjempe fine og nyelige... :o) Flink du er og produktiv... :o)
Klem
Tusen takk, Cathrine :)
SlettKlem
Så heldig du er som har fått delta på kurs og vært på messe.
SvarSlettResultatet var veldig fint, lekkert vintage-kort du har laget
Klem
Tusen takk May Grethe :)
SlettKlem