Avlang kort Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper - februar 09, 2011 Jeg har brukt: lilla bazill mønsterark diecut fra Kort og Godt rosa rhinestones roser adage tickets fra Tim Holtz sommerfugl-punch MS metal hjørnet fra Kort og Godt "bare en liten hilsen"-stempel fra Norsk Stempelblad hvite hjerter Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Bettina L.10. februar 2011 kl. 09:39Nydelig kort med utrolig lekre detaljer som alltid:)Mønsterarket var bare kjempeskjønt:)SvarSlettSvarSvarVeronique10. februar 2011 kl. 16:04Tusen takk, bettand :)Jeg har så lyst å kjøpe flere sånn mønsterark, men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det :(SvarSlettSvarSvarAnne10. februar 2011 kl. 21:24Dette var kjempefint, så mye flott pynt og fin form og oppsett. :)Ha en fin kveld.Klem, Anne. :)(Ps: Det lilla på brun bakgrunn var veldig vanskelig å lese)SvarSlettSvarSvarVeronique11. februar 2011 kl. 21:36Tusen takk, Anne :)Jeg skal forandre på tekstfargen :)SvarSlettSvarSvarLegg til kommentarLast inn mer ... Legg inn en kommentar Thanks for all your comments.Hugs, Veronique
Nydelig kort med utrolig lekre detaljer som alltid:)Mønsterarket var bare kjempeskjønt:)
SvarSlettTusen takk, bettand :)
SvarSlettJeg har så lyst å kjøpe flere sånn mønsterark, men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det :(
Dette var kjempefint, så mye flott pynt og fin form og oppsett. :)
SvarSlettHa en fin kveld.
Klem, Anne. :)
(Ps: Det lilla på brun bakgrunn var veldig vanskelig å lese)
Tusen takk, Anne :)
SvarSlettJeg skal forandre på tekstfargen :)