søndag 2. august 2015

Gavepose- 40 år

Hei alle sammen,

I dag kommer jeg med et bursdagskort til en som fyller 40 i september.  Jeg ble inspirert av Hilde når jeg lagde gaveposen.

Kortet er laget på brun papirpose, og har brukt:


  • blå og rosa bazill ark
  • Alma´s sewing room- Pion Design
  • blått bånd fra Søstrene Grene
  • sugerør fra Søstrene Grene
  • Glossy Accents
  • bokstaver fra Amy tangerine
  • bildet fra Pion Design
  • blomster fra WOC
  • Magnolia dies
  • osteklutt
  • 3D puter
  • Wink of Stella Brush- gel clear
  • blonde bånd fra Panduro
  • knapper
  • washi tape
  • Spellbinders- Nestabilities standard circle, LG





Med denne gaveposen, så melder jeg på Bingo- utfordringen hos Craft Heaven Shop Inspirational Blog. Jeg har valgt: pearls, flowers, buttons.

1 kommentar:

  1. Such an awesome piece Veronique!
    Thanks for joining us in our Craft Heaven Shop challenge!
    Hugs Tina

    SvarSlett

Thanks for all your comments.

Hugs, Veronique