Gå til hovedinnhold

Kortboks

Hei alle sammen,

For noen dager siden fikk jeg den impulsive idéen om å lage en boks til å legge i kortene som har ikke blitt gitt bort (som kommer til å bli gitt bort ved en senere anledning). Jeg har jobbet lenge for å pynte boksen siden jeg ikke visste helt hvordan den skulle se ut. Hvorfor ikke prøve vintage/shabby chic-still tenkte jeg?


Jeg har brukt:

  • Maja design: vintage spring basics 7 th of april
  • blomster fra Prima
  • roser fra WOC
  • chipboard fra Prima
  • distress crackle paint
  • bokstaver
  • magnet
  • bånd
  • metal pynt
  • perler
  • Magnolia die

Er dere spente på hvordan boksen min ser ut?????









Her kan du se hvordan det blir innvendig med kortene.






Det blir nok flere sånne bokser fremover.


Tusen takk for at du titter innom!

Kommentarer

  1. WOW den ble kjempelekker! Virkelig en nydelig boks til de nydelige kortene du lager.
    God helg :)
    klem Unni

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar, Unni!

      God helg til deg også!

      Slett
  2. WOW - denne var bare knall-lekker :)
    Å for en gave-ide :) scrappet boks med kort til å gi bort:)

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Thanks for all your comments.

Hugs, Veronique

Populære innlegg fra denne bloggen

Bursdagskort

Hallo Jeg har laget et nytt bursdagskort. Mønsterark: Prima- Zella Teal Motiv: Hänglar & Wings Zig markers: light brown- beige- flesh colour- light grey- pale grey- cobalt blue- light blue Stempler: Stempelglede

Just a lil´note

Hallo Jeg har en fyrstikk eske å vise dere, og har brukt dies fra Mama Elephant for å lage esken. Mønsterark: Paper Favourites- Terrazzo Dies: Mama Elephant- Matchbox builder Stempler: Mama Elephant- My Favorite Person og Birthday messages Zig markers: Mocha Brown, Mid Brown, S. Almond Pink og Vanilla. Perler: Søstrene Grene  

Bursdagkort med Mama Elephant stempler

Hallo I helgen var jeg på Marikollen (Rælingen) messe- og scrappetreff, og har kjøpt noen Mama Elephant dies og stempler hos  bycino . Jeg har laget disse kortene: Stempel: Mama Elephant- To my dearest + Mama Elephant- mixed bday wishes Dies: Mama Elephant- To my dearest Bakgrunn: jeg har stemplet med Aall & Create- Feathered Bloom Zig markers: Gray- Dark Agate- Blue Gray- Vanilla- Mustard Stempel: Mama Elephant- To my dearest Stempel: Norsk Stempelblad Zig markers: Bordeaux red- Mid brown Stempel: Mama Elephant- To my dearest Dies: Mama Elephant- To my dearest Zig markers: Gray- Mocha Brown Stempel- Papirdesign I bakgrunnen har jeg brukt stempel fra Aall & Create- Scripted Stars Zig markers: Gray- Blue gray og Dark Agate I bakgrunnen har jeg brukt stempel fra Aall & Create- Feathered Bloom. Dies: Papirdesign Stempel: Mama Elephant- To my dearest Zig markers: Bordeaux red