mandag 12. august 2013

Bursdagskort til mamma

Hallo alle sammen,

Jeg har laget bursdagskort til mamma'n min, og jeg har laget en liten veske som Elizabeth har laget i Ett Trykk (3/2013).

Hos MDUC skal man lage et kort med svart/hvit farger.

Det er første gangen jeg prøver meg på sånne farger og det var ikke så veldig lett.

Her er kortet:













Jeg har brukt:


  • svart bazill
  • Maja Design: "vintage summer basics 1905" og "CreaDiem den oersättliga tiden"
  • promarkers
  • perler fra Melissa Frances
  • hyssing
  • tekststempel fra Norsk Stempelblad AS
  • dies fra Go Kreate
  • sommerfugl dies
  • Magnolia stempler
  • MS kantpunch

Ønsker dere en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. sv:

    Jeg har tre par ;) Blå, hvite og de jeg kjøpte i går :)

    SvarSlett
  2. Oh how fun? I love her riding on her turtle friend, great job with the black and white challenge. Thanks for joining us at Magnolia Down Under this week, good luck!

    SvarSlett
  3. What a great card, Tilda looks fab
    Thanks for sharing at MDUC
    HUGZ Fleur xXx

    SvarSlett

Thanks for all your comments.

Hugs, Veronique