tirsdag 23. juli 2013

Dørskilt/skilt

I det nyeste Ett Trykk, så fant jeg et bilderammet som Elizabeth har laget til dørskilt. Jeg husket på at jeg hadde et bilderammet liggende i en skuff, og tenkte på at det fristet veldig å lage et dørskilt til hobbyrommet :) Nå vet jeg rett og slett ikke om jeg skal bruke det som dørskilt eller bare la det stå i en hylle på rommet :)

Jeg har brukt:

  • mønsterark fra Pion Design
  • crackle paint vintage 
  • blonde bånd
  • Magnolia stempler
  • Promarkers
  • perler
  • blomster fra WOC
  • dymo tape
  • spellbinders dies
  • Magnolia dies
  • berries fra Magnolia
  • gesso











3 kommentarer:

  1. For en flott bilderamme! Elsker krakkeleringen, så flott pyntet og herlig med de to Tildaene. :)

    Konserten var helg MAGISK, drar definitivt neste gang Muse kommer til Oslo. :D

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Herlig dørskilt og flott bruk av rammen :) Tusen takk for at du deler med oss på Ett trykk bloggen.

    Klem Camilla

    SvarSlett

Thanks for all your comments.

Hugs, Veronique